Èxit de participació ahir a la xerrada preparatòria del viatge sociocultural i l’estada al Marroc que començarà el proper 22 de juny.
El grup està format per 22 participants, dels quals la majoria són cuiners i educadores de lleure.Tots ells gaudiran del viatge sociocultural i participaran en les dinàmiques del Festival Internacional del Joc Infantil que se celebra a Xauen durant aquestes dates. L’equip de l’Associació ECCIT dinamitzarà les places de la ciutat amb jocs creatius. També participaran en la dinamització de tallers de cuina multicultural dins la jornada “Cuina del Món” i diàleg intercultural que té lloc a Xauen per iniciativa de les associacions locals.
La resta dels dies el grup farà visites socioculturals a Tànger, Asilah, Fes i Xauen on es trobaran amb la Cooperativa Femenina Rural i el teixit associatiu. L’estada durarà 8 dies i s’acabarà amb una festa intercultural per inaugurar la delegació d’ECCIT oficialment al Marroc.