Avui Eccit estarem a la Fira d’Entitats que es celebrarà a L’Estació Espai Jove de Girona de 19:00-21:00h!

T’has plantejat fer un voluntariat internacional a l’estiu? Has pensat a participar en alguna estada solidària? o viure un intercanvi de formació al Marroc? Vols participar en algun Viatge sociocultural? Vols dinamitzar els projectes de les contraparts del sud?

Vine a visitar la nostra parada de l’associació Eccit!😊

more informations : https://www.girona.cat/agenda/cat/agenda_fitxa.php?id=19908&ta=age&jsback=1

T’has plantejat fer un voluntariat internacional a l’estiu? Has pensat a participar en alguna estada solidària? T’agradaria conèixer en persona algunes de les organitzacions de les nostres comarques?

A la Fira d’Entitats que es celebrarà a L’Estació Espai Jove podràs conèixer diferents entitats que organitzen camps de treball, voluntariats i estades solidàries; i alhora, els diferents canals que hi ha per trobar accions que s’adeqüin al que estàs buscant.
La jornada consistirà en una trobada entre les diferents entitats, persones voluntàries que han fet estades amb aquestes entitats i d’altres, i persones joves amb ganes de viure una experiència de voluntariat.

Jornada a càrrec de L’Estació Espai Jove i la Coordinadora d’ONG Solidàries de les Comarques Gironines i l’Alt Maresme (CeDRe), Azahara, Nousol, ECCIT, SCI, COCAT, SETEM, Enginyeria Sense Fronteres, SOARPAL i Kuskaya.