L’Associació ECCIT amb col·laboració de les seves contrapart al Marroc: l’Associació Iniciatives Educatives Mubadarat Tarbawiya, Eccit Marroc i la ONG Espanyola Codenaf, Organitza: «Taula rodona interactiva sobre: «EduAcció i la formació enfront les crisis i epidèmies, Model Covid 19»

Ponències i debats:

– Nada Lmisri: professora del Centre Artístic i Literari de Tetuàn.
– Mustafa Akalay Nasser: professor a la Universitat privada de Fes
– Ibrahim Mesbah : Formador del centre regional d’educació i formació a Larache (CRMEF-Larache)
– Tarik Azibou Boute fah: Professor del Centre Regional d’Educació i Formació de (CRMEF-Tànger)
– Moderació del debat a càrrec del company Marwan Khoubaba: Director d’institut a Sale-Rabat i Coordinador de l’Associació d’Iniciatives Educatives (Mubadarat Trabawiya)