Les persones voluntàries de l’Associació ECCIT, porten tot el mes de juliol implicats en la campanya de recollida de material escolar per enviar a les zones rurals del Rif, a prop de Xauen. La recollida del material s’ha fet gràcies a la col·laboració del Sindicat d’Educació de CCOO i del contacte amb escoles, Entitats de la Coordinadora d’ONGs que ens han ajudat, AMPA i també d’empreses privades com Panini,… L’associació farà la donació del microbús amb l’objectiu de lluitar en contra l’abandonament escolar sobretot de les nenes dels llogarrets aïllats de la comuna de Laghdir. Aquesta donació, beneficia en total 123 infants. A més a més, aquest vehicle de transport estarà al servei del teixit associatiu de la zona i del foment de l’intercanvi sociocultural i la cooperació al desenvolupament en aquesta zona que duu a terme l’associació des de fa anys, i molt especialment, en l’àmbit escolar.

Aquest microbús, serà conduït per l’Àngel Carreras, voluntari de l’associació i professional del sector i membre de la Fal.lera Gironina
El microbús, ja en camí des d’ahir dimecres 1 d’agost que va iniciar el seu viatge des de la localitat de Girona, ha fet una parada a la nova delegació d’ECCIT, a Castelló per a recollir més material donat pels ajuntaments de Càlig i Traiguera de Castelló

En nom de totes les personesels voluntàries d’ECCIT, només puc agrair a totes les entitats socials i als membres de l’associació per fer possible aquest magnífic projecte solidari.

Yasser Saadoune, President de la junta directiva d’ECCIT i voluntari de l’associació.