Eccit va participar el dia 30 de desembre a La Sénia a una activitat organitzada pel Campus Extens de la URV i el Fòrum de la Dona amb el suport de l’ ajuntament de La Sénia.
L’objectiu és donar a conèixer diferents experiències de persones del territori proper que han viscut i/o viuen fent viatges cooperatius i/o solidaris. La curiositat per conèixer i interctuar amb altres cultures i la solidaritat d’ aquestes persones s’han mesclat i han enriquit aquesta experiència.
La nostra associació va presentar el documental dels viatges socioculturals que s’ han anat fent al llarg d’ aquests anys i algunes que altres boniques experiències. Aquest vídeo ha estat editat per els coordinadors dels programes socioculturals al Marroc.
El vídeo també explica el viatge socioctural de quan es va fer l’entrega del bus de cooperació d’Eccit a les escoles rurals de Xauen.
A la taula rodona va estar present explicant els nostres projectes i experiències Ia nostra companya Ingrid, membre d’ ECCIT Castelló, conjuntament amb altres persones del voltants del poble de La Sénia.
Magnífica iniciativa i gran èxit d’ aforament. Esperem repetir més jornades de solidaritat i cooperació com aquesta ben aviat!