Places Exhaurides

19 MARÇ 2020

Arribada a Tànger, esmorzarem i farem la visita panoràmica per la ciutat internacional i la capital de la regió nord del Marroc. Seguidament anem a visitar el Cap Espartel i les famoses grutes d’ Hèrcules, dinarem una mariscada al típic restaurant de Tànger

Després de dinar visitarem la ciutat costera d’Assilah: la Medina bressolada per l’Atlàntic,ciutat ex portuguesa. Una visita sociocultural on l’ art i la música et faran vibrar mentre passegem pels seus bonics carrerons.

Per la vesprada sortim cap a Xauen. Al arribar ens instal·lem a l’ hotel i anem a sopar a la Medina.

20 MARÇ 2020

Visita sociocultural a la ciutat morisca de Xauen amb la coordinadora del viatge Ingrid i fill de la ciutat El CCOOmpany Yasser us portarà pels barris: andalús, Sawika, Onsar fins a arribar a la mesquita Bussear. Allí farem un té gaudint del paisatge que ens ofereix el Salt d’aigua Ras al-Maa.

Posteriorment visitarem la cooperativa dels mandils tradicionals de Xauen, fets per  l’associació dels cecs.

Dinar de benvinguda  a  la casa de la família de la nostra companya Huda, professora i responsable de la nostra associació al Marroc. Ens prepararan un magnífic cuscús.

Tarda lliure per descansar i gaudir de la meravellosa ciutat de Xauen.

21:00 Taller de Tagin « Tagra Xauenia » Elaboració d’un plat típic gastronòmic marroquí: el Tagine. Cuinarem amb les receptes típiques de la Tagra Xauenia, declarat per l’UNESCO, plat de cuina mediterrània.

Sopar de germanor i festa blava a la terrassa del Hotel (birra i música, molta alegria obrera).

21 MARÇ 2020

Matí Visita al Hammam opcional (banys àrabs) i tot el dia temps lliure per la ciutat blava.

Dinar lliure i tarda lliure per descansar i gaudir de la meravellosa ciutat de Xauen.

Per la nit farem un pica pica i festa d’Eccit Marroc amb una desfilada de roba morisca, taller de cal·ligrafia àrab, taller de tatuatges amb henna i trobada d’ intercanvi amb les associacions amigues.

UNA NIT MÀGICA DE SORPRESES!!

22 MARÇ 2020

06.00h Anem ben aviat al aeroport Tànger

Fi del viatge sociocultural d’ECCIT