L’Associació ECCIT té en marxa una nova edició del viatge sociocultural al nord del Marroc. Començarà al 31 Octubre fins al 3 Novembre en una estada que vol anar més enllà del “fer turisme” i que proposa una aproximació més profunda a la cultura marroquina. Es fara la visita a les medines de Fes i a Xauen ( Al poble blau) , i es fara una trobada d’ intercanvi amb les entitats locals de Xauen i un sopar germanor.

Viatge sociocultural a XAUEN

PROGRAMA “UN TASTET DE MARROC”

31OCT -3 NOV 2019

Places limitades!!

INSCRICIÓ FÀCIL:

• Per fer la inscripció trucar als coordinadors per veure la disponibilitat:
    • Yasser: 657317340
    • Ingrid: 670979571
  • Agafar els vols indicats:
    • Anada: 31 d’ octubre BCN-FES (Ryanair) (13:00h- 15:05h)
    • Tornada: 3 de novembre Tànger-BCN (Air Arabia) (07:45h-10:30h)
    • Confirma la compra dels vols al whatsUp dels Coordinadors
  • Fer l’ ingrés una setmana abans del viatge del cost de l’ estada
  • ECCIT farà una trobada preparatòria del viatge a tots/es als participants

31 OCTUBRE 2019

• Arribada i allotjament a la ciutat de Fès
  • Dinar per la medina
  • Visita sociocultural per la medina de Fez, capitalde la cultura del regne del Marroc, a càrrec delguia i professor de llengua espanyola, Younes.
  • Sopar a la medina

01 NOVEMBRE 2019

-Sortim aviat a Xauen

• Arribada a Xauen, la ciutat blava del Marroc i allotjament a l’Hotel
  • Cuscús de benvinguda a casa familiar
  • Visita sociocultural a la ciutat morisca de Xauen amb la coordinadora del viatge Ingrid ifill de la ciutat El CCOOmpany Yasser us portarà pels barris: andalús, Sawika, Onsar fins a arribar a la mesquita Bussear. Farem un te gaudint del paisatge que ens ofereix el Salt d’aigua Ras al-Maa.
    Tarda lliure.
  • Sopar bar de tapes típiques de Xauen

02 NOVEMBRE 2019

• Matí Visita al Hammam opcional (banys àrabs) i tot el dia temps lliure per la ciutat blava
  • Dinar lliure i Tarda lliure per descansar i gaudir de la meravellosa ciutat de Xauen
  • Sopar Taller de cuina. Elaboració d’un altre plat típic gastronòmic marroquí: el Tagine.Cuinarem dues receptes: el Tagine Tagra Xauenia, declarat per l’UNESCO, plat de cuinamediterrània i Tagine de pollastre, especialitat marroquina.
  • Festa desfilada de roba morisca i trobada del intercanvi cultural amb els professors/resde la ciutat de Xauen.
  • Avaluació del viatge.

03 NOVEMBRE 2019